Opłata rezerwacji oraz przystąpienie do zdjęć jest równoznaczne z akceptacją poniższego regulaminu i zasad funkcjonowania studio przez wszystkich uczestników sesji poniższych informacji oraz wszystkich informacji zawartych na naszej stronie luminafoto.pl.
l. Postanowienia ogólnell. Warunki rezerwacji i opłatlll. Zasady przeniesienia, reklamacji i anulowania rezerwacji lV. Karnety na wynajemV. Polityka prywatnościVI. Zakazyl. POSTANOWIENIA OGÓLNE:1. Minimalny czas wynajmu jednej sali w godz. 9:00-20:00 wynosi 1 godzinę.
2. Studio wynajmowane jest na przedział czasu określony rezerwacją. Czas wynajmu studio jest liczony od i do godziny potwierdzonej rezerwacją. Wszelkie przygotowania do sesji, ustawienie/demontaż sprzętu lub własnych dekoracji, jak i sprzątanie po sobie muszą nastąpić w ramach czasu wynajmu, i tak aby następni klienci mogli bez przeszkód i opóźnień rozpocząć swoją pracę. Za zakończenie wynajmu uważa się moment w którym wszyscy uczestnicy sesji opuszczą wynajmowaną salę. Np. jeżeli sala jest zarezerwowana w godz. 09:00 - 11:00 oznacza to, że wejście na salę następuje o godz. 09:00, natomiast zwolnienie sali musi odbyć się najpóźniej o godz. 11:00.
3. W razie spóźnienia zarezerwowany czas się nie wydłuża. W przypadku wcześniejszego zwolnienia sali koszty wynajmu nie podlegają zwrotowi.
4. Pięć minut przed końcem wyznaczonego czasu obsługa studio wejdzie na salę w celu jej przyjęcia. Za zakończenie pracy w studiu uważa się moment w którym wszyscy uczestnicy sesji opuszczają wynajmowaną salę.
5. Po zakończeniu zdjęć należy zdać salę w takim stanie w jakim została zastana przed rozpoczęciem. Należy wyłączyć sprzęt, odłożyć go oraz rekwizyty na miejsce, a także posprzątać po sobie śmieci nagromadzone podczas sesji.
6. W koszt wynajmu studio wchodzi:
- standardowy komplet sprzętu fotograficznego;
- dostęp do strefy wypoczynku (poczekalnia, mała kuchnia z zimnymi i gorącymi napojami, żelazko);
- WiFi;
- Konsultacje związane z obsługą sprzętu studyjnego.
- Garderoba, asystent fotografa za dodatkową opłatę.
7. Informacja o chęci korzystania z dodatkowych usług, sprzętu czy rekwizytów powinna być odpowiednio wcześniej przekazana personelu studio podczas rezerwacji. Nie gwarantujemy dostępności sprzętu lub rekwizytu, który nie należy do standardowego wyposażenia sali.
8. Wszelkie usterki sprzętu bądź wyposażenia studio należy niezwłocznie zgłosić personelu studia. Sprzęt wchodzący w wyposażenie studia należy używać zgodnie z zaleceniami producenta i zgodnie z jego przeznaczeniem.
9. Sprzęt fotograficzny może być obsługiwany wyłącznie przez osoby posiadające wiedzę techniczną i umiejętności z zakresu korzystania z tego typu sprzętu. Wynajmujący może odmówić korzystania ze sprzętu w przypadku stwierdzenia braku powyższych kwalifikacji.
10. Chęć wykonania zdjęć ze zwierzętami powinna być wcześniej uzgodniona z obsługą studio. Wszelkie straty wyrządzone przez zwierzę będą rekompensowane przez najemcę. Wynajem na sesję z udziałem zwierząt może być skrócony o 15-30 minut w celu sprzątania sali. W przyapki większej ilości zwierząt (powyżej 1) obowiązuje wycenia indywidualna.
11. Podczas projektów zdjęciowych (m.in. sesji świątecznych, kobiecych), prosimy umawiać klientów co min. 30 minut.
12. Informujemy, że w celach bezpieczeństwa i ochrony mienia w całym studio prowadzony jest całodobowy monitoring. Najemca studia jest zobowiązany zawiadomić o tym fakcie wszystkich uczestników sesji.
13. Podczas fotografii nagiego modela, model/modelka zobowiązani są do posiadania przy sobie dokumentu tożsamości potwierdzającego pełnoletność.
12. Wynajmując studio, najemca przejmuje na siebie całą materialną odpowiedzialność za stan wynajmowanej sali oraz sprzętu i rekwizytów w niej się znajdujących. W przypadku uszkodzenia któregokolwiek z ww. najemca zobowiązany jest do rekompensaty strat według cen rynkowych.
14. W razie naruszenia reguł czy warunków wynajmu, studio zastrzega sobie prawo do odmowy dalszej współpracy.
ll. WARUNKI REZERWACJI I OPŁAT:1. Studio zostaje trwale zarezerwowane po uiszczeniu 100%-ej opłaty.
2. Opłatę należy wnieść w ciągu 12 godzin od momentu dokonania rezerwacji sali i niezależnie od wybranej metody płatności. Jeśli opłata nie zostanie wniesiona – rezerwacja zostaje anulowana automatycznie.
3. W przypadku niedotrzymania regulaminu rezerwacja zostanie anulowana automatycznie nawet jeśli została opłacona.
4. Rezerwacja dokonana 12h i poniżej przed zarezerwowanym terminem powinna być opłacona w ciągu 1 godziny od momentu jej dokonania. W innym wypadku, rezerwacja nie jest uznana i zostanie anulowana.
5. Opłat można dokonać na naszej stronie za pośrednictwem serwisu Przelewy24 (zarówno w momencie dokonania rezerwacji online, przelewem na konto (dane wysyłamy mailowo) lub w studio. Niezależnie od wybranej metody płatności opłaty należy dokonać w ciągu 12h od momentu dokonania rezerwacji.
6. Opłata za wynajem studia nie zostaje obniżona w przypadku spóźnienia lub przedterminowego zakończenia zdjęć, a koszty za niewykorzystany czas nie zostają zwrócone.
7. Sesje z udziałem 10 lub więcej osób czy sesje niestandardowe podlegają wycenie indywidualnej.
8. Wszystkie koszty dodatkowe (wypożyczenie dodatkowego sprzętu i rekwizytów, przedłużenie czasu itd.) rozliczane są po zdjęciach.
9. Przy niezastosowaniu się do warunków dot. ilości godzin, rezerwacja może zostać anulowana, a poprosimy Cię o dokonanie nowej rezerwacji zgodnej z zasadami regulaminu.
10. W przypadku uszkodzenia którychkolwiek rzeczy ze sprzętu i rekwizytów znajdujących się w sali klient zobowiązany jest do rekompensaty straty według cen rynkowych.
lll. ZASADY PRZENIESIENIA, REKLAMACJI I ANULOWANIA REZERWACJI:Zmienić lub anulować rezerwację może wyłącznie osoba, która dokonała owej rezerwacji. Konieczne jest podanie numeru rezerwacji, która ma być zmieniona bądź odwołana.
Przeniesienie rezerwacji1. Przeniesienie rezerwacji na inną godzinę i/lub dzień jest możliwe.
2. Przy zgłoszeniu konieczności przeniesienia rezerwacji w tym samym dniu (dzień rezerwacji = dzień zgłoszenia) przeniesienie możliwe jest tylko na inną godzinę w tym samym dniu.
3. Zmiana dokonanej rezerwacji jest możliwa najpóźniej 24h przed dniem, w którym został zarezerwowany termin. Poniżej 24h przed tym dniem zmiana rezerwacji nie jest możliwa.
PRZYKŁADOWO: Jeżeli rezerwacja była dokonana na czwartek w g. 15:00-17:00, to zmiana tej rezerwacji jest możliwa najpóźniej we wtorek do g. 23:59, czyli za 24h do nastąpienia czwartku.
Anulowanie rezerwacji1. Odwołanie rezerwacji jest możliwe najpóźniej 72h przed rozpoczęciem czasu rezerwacji w dni robocze, i nie mniej niż 72h w dni wolne (sobota, niedziela i dni ustawowo wolne od pracy).
2. W przypadku anulowania rezerwacji zgodnie z powyższymi zasadami mozliwy jest 50% zwrot kosztu zaliczki rezerwacji. W innych przypadkach zwrot zaliczki rezerwacji dokonany nie będzie. Anulowanie rezerwacji poniżej 72h przed dniem wynajmu płatne 100%.
3. Prośba o anulowanie rezerwacji może być zgłoszona telefonicznie. Inne sposoby zgłaszania prośby o anulowanie rezerwacji nie są rozpatrywane.
4. W przypadku nieprzestrzegania powyższych zasad i terminów anulowania rezerwacji, anulowanie rezerwacji nie jest możliwe.
5. W przypadku, gdy Najemca odmówi uiszczenia opłaty anulacyjnej, administracja Studia ma prawo odmówić dalszego świadczenia usług i wpisać Najemcę do “czarnej listy”.
6. Najemca ma prawo do odstąpienia od umowy 14 dni przed początkiem czasu rezerwacji. Chęć odstąpienia od umowy może zostać złożona mailowo lub telefonicznie. Jeżeli taka chęć została złożona 14 dni przed początkiem czasu rezerwacji – Najemcy przysługuje się prawo do całkowitego zwrotu kosztów zakupu.
7. Zwrot wykonuje się na rachunek pierwotny tj. na rachunek z którego był wykonany zakup/przelew ze strony kupującego.
8. W przypadku zmiany opłaconej rezerwacji na termin, kiedy koszt wynajmu jest tańszy, różnica w cenie nie podlega zwrotowi i nie może być ponownie wykorzystana. Natomiast jeśli wartość nowej rezerwacji będzie wyższa od wartości zmienianej, różnica podlega uregulowaniu z góry
9. Zmianie lub odwołaniu nie podlegają rezerwacje dokonane z zastosowaniem kuponów rabatowych oraz darmowych godzin, otrzymanych w ramach promocji, konkursów, warsztatów, szkoleń itp.
Zasady reklamacji- Reklamacja usługi zakupionej w studio Lumina może zostać złożona mailowo lub przez formularz kontaktowy na stronie internetowej;
- Składając Reklamację, Najemca jest zobowiązany:
1) podać imię, nazwisko lub nazwę, adres korespondencyjny lub adres e-mail, służący do korespondencji w toku Postępowania reklamacyjnego,
2) podać przyczynę Reklamacji
3) dołączyć dokument lub dokumenty, których reklamacja dotyczy (np. dowód zakupu, potwierdzenie opłaty z banku lub inny dokument potwierdzający opłatę)
3.Niepodanie przez Najemce informacji, o których mowa w powyższym punkcie uniemożliwia uwzględnienie Reklamacji. Reklamacja taka może zostać rozpatrzona ponownie, po uzupełnieniu braków.
4.Po otrzymaniu Reklamacji od Najemcy, Wynajmujący powiadomi niezwłocznie Najemce o otrzymaniu Reklamacji, celem rozpatrzenia jej zasadności, o jej ewentualnych brakach i o oczekiwanym terminie jej rozpatrzenia.
5.Termin rozpatrzenia reklamacji to 7 dni roboczych od dnia złożenia reklamacji.
6.W zależności od przyczyny, rodzaju i innych okoliczności, skutkiem reklamacji może być:
1) nieuwzględnienie reklamacji z powodu braku formalnych czy braku uzasadnienia reklamacji
2) naprawa wad świadczonej usługi
3) wydanie vouchera na kolejną usługę o równoznacznej wartości
4) częściowy zwrot kosztów za usługę
5) pełny zwrot kosztów za usługę
7. Najemca ma prawo do zgłoszenia rękojmi. Po zgłoszeniu reklamacji sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do wniosku oraz wydanie decyzji dotyczącej dalszych podejmowanych kroków – zwrotu towaru, kosztów lub naprawienia szkód.
lV. KARNETY NA WYNAJEM STUDIO:1. Indywidualny kod karnetu na wynajem służący do rezerwacji jest wysyłany po 100% opłacie.
2. Cennik jest dostępny na naszej stronie w zakładce "Cennik".
3. Ważność karnetu liczona jest od dnia pierwszej rezerwacji.
4. Koszty za niewykorzystany karnet lub niewykorzystane godziny karnetu nie są zwracane.
5. Karnet na wynajem nie podlega zawieszeniu, wznowieniu lub przedłużeniu.
V. POLITYKA PRYWATNOŚCI- W trosce o bezpieczeństwo danych osobowych przekazywanych przez naszych Klientów, firma Yuliia Abramova ArtisticPunks co. (dalej "Firma") opracowała niniejszą Politykę Prywatności, która określa zasady ich przetwarzania i ochrony. Administratorem danych osobowych jest Yuliia Abramova ArtisticPunks co, z siedzibą w ul. Tęczowa 79/81, 53-601 Wrocław, NIP: 8982295046, REGON: 525720274.
2. Pozyskiwanie danych
Firma zbiera dane w następujący sposób:
1. Poprzez formularze kontaktowe na stronie internetowej.
2. Poprzez cookies, które są gromadzone w celu usprawnienia działania serwisu.
3. Przetwarzanie danych
Dane osobowe przetwarzane są na podstawie wyrażonej przez Klienta zgody, jak również w celach związanych z realizacją umów zawartych pomiędzy stronami oraz przepisami prawa.
Dane zbierane przez formularze kontaktowe są przetwarzane w celu odpowiedzi na pytania Klientów oraz w celu nawiązania kontaktu handlowego.
Dane nie są udostępniane osobom trzecim, zgodnie z przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych. Każdemu Klientowi przysługuje prawo do wglądu, modyfikacji i usunięcia swoich danych w dowolnym momencie. W razie wątpliwości co do przetwarzania danych, Klienci mogą skontaktować się z firmą za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie internetowej.
4. Linki do innych stron
Strona internetowa firmy może zawierać linki do innych stron internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za politykę prywatności ani działania tych stron.
5. Ochrona danych
Firma stosuje środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić bezpieczeństwo danych osobowych. Wszystkie osoby mające dostęp do danych są zobowiązane do ich zachowania w tajemnicy.
6. Zmiany w polityce prywatności
Firma zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki Prywatności. Wszelkie zmiany będą widoczne na stronie internetowej firmy.
7. Skarga do organu nadzorczego
W przypadku naruszenia praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych, Klientowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
VI. ZAKAZ:1. Wchodzenia na salę bez zmiennego obuwia oraz w odzieży wierzchniej. Prosimy o tym pamiętać oraz odpowiednie wcześniej uprzedzić wszystkich uczestników zdjęć o tym.
2. Wjeżdżania na sale wózkami dziecięcymi, rowerkami, hulajnogami itp.
3. Używania efektów typu świecie, dym, bańki mydlane, konfetti, brokatu, sztucznego śniegu lub innych tego typu bez wcześniejszego uzgodnienia tego z personelem studio.
4. Zakaz samodzielnego zmieniania tła oraz akcesoriów w sprzęcie studyjnym.
5. Wykorzystywania jakichkolwiek dodatkowych sprzętów przyniesionych ze sobą bez wcześniejszej konsultacji z personelem studio.
6. Zakaz używania opcji światła modelującego do filmowania oraz jako światło ciągłe do robienia zdjęć. Do tych celów w ofercie posiadamy lampy LED.
7. Spożywania posiłków i napojów w salach zdjęciowych (prosimy korzystać ze strefy wypoczynku i kuchni).
8. Uczestnictwa małoletnich modeli w zdjęciach o charakterze seksualnym lub erotycznym, tworzenia zdjęć o charakterze pornograficznym – odpowiedzialność karna według czynnego ustawodawstwa.
DANE FIRMYStudio fotograficzne Lumina, działające pod adresem https://www.luminafoto.pl, prowadzone jest przez Yuliia Abramova ArtisticPunks co., NIP 8982295046, REGON 525720274 Adres rejestrowy: ul. Tęczowa 79/81, 53-601 Wrocław